Bu Blogda Ara

Sayfalar

03 Ekim 2014

Dennis Basso Defile

Bazen böyle değişik şeyler de yazmak istiyor ben.
Her seferinde yağmuru veya güneşi yazmayacağım, biraz da reklâm koyalım buralara, şöyle mağaza tanıtımları falan filan feşmekân da olsun.


Bu sefer sizlere Dennis Basso'yu tanıtmaya çalışacak ben.
Kendisi hakkında Türkçe bir yazı henüz bulamadım, ama yazılanlara bakılırsa kendisi tasarımcıymış diyorlar.
Bu resminde Kristin Cavallari ile birlikte bir defile öncesi sahne arkasında poz vermiş.


Genel olarak bahar için bu elbise, ama bu kadar geniş bir etek sanırım sokakta giyilmez değil mi?
Siyah her zaman siyahtır ve yakışıklılıktır.


Çiçekler güneşe dönmeye dursun, biz o çiçeklerin resmini gece davet tarzı elbiselerimize uyarladık diyor.


Sen bir çiçek ben bir böcek, yağmasa da yağmur büyümez bu çiçek, gök gürlemezse nasıl çakacak şimşek?


Bir kürk için bu kadar övünme, o kürk var ya o kürk, bir zamanlar içinde yaşadığı asıl sahibini bile hayvanlıktan kurtaramadı.


İşte gizli desen böyle güzel bir desen olur.


Bu da sonbaharlık elbise, çünkü Pinterest'te öyle kaydetmişler.


Beyazı sadece gelinlik için düşünmüşler, ama bu gelinin duvağı nerede hani?


Beyaz giyip söz olacağına mavi giyer tanınır ve yolcu sanılıp kapının önünden geçerek alınmayı tercih eder ben.


Gerçekten bir dantelli, danteller de çiçekli, gri üzerine siyah çiçek, sanki Allah korusun ölü var.


Size mağazanın mı yoksa genel merkezin mi bilmiyorum ama İnternetten bulduğum kadarıyla erişim bilgilerini de yazayım da tam olsun bari:
Adres : Madison Caddesi No: 825
10065 Manhattan - New York
(Amerika Birleşik Devletleri)
Telefon : 0212 794 45 00
Web-Site : http://www.dennisbasso.com