Bu Blogda Ara

Sayfalar

30 Eylül 2014

Balık

Bazen istiyor ki ben biri beni merak etsin, gün içinde ne yapıyorsun nasılsın iyi misin tarzı bir şeyler söylesin.
Ama sadece istemekle kalıyorum, bunun ötesi ne yazık ki yok.
Şimdi bu hayatı düzene mi sokmalıyım, yoksa beni üzene mi?
Çünkü sende bana ait bir ciğer var, ama onu nasıl yapsak? Izgara mı, tava mı?


Twitter desen bu aralar buzdolabı olmuş, aç aç kapat misali, her gün aynı şeyler fırında ısıtılıp ısıtılıp yeniden dolaba konulmakta.
Seni de çok iyi anlıyorum, kâlbini kırdılar diye avazın çıktığı kadar zırlıyorsun. Ama ona bakarsan bizim de ağzımıza sıçtılar. Şimdi de sen söyle bakalım biz ne yapalım?


Şimdi eğri oturup doğruları konuşalım, kısa ve net:
Ağıza alınmayacak küfürleri hiç ağzıma almam mesela, hep içimden söylerim. Bunca yıllık bir çizgim var, bozamam yani.
Bir de aranızda aşk acısı çektiğimi falan düşünenler varmış. O zaman onbin puanlık uzman sorum geliyor:
Aşk var mı da acısını çekelim be kardeşim?
Lütfen şimdi benim içtiğim sigarayı içmeyin ve yalnızlığı sevmeyin ki bana benzemeyesiniz.