Bu Blogda Ara

Sayfalar

28 Eylül 2014

Ayfon On

Bu Ayfon çılgınlığı bir türlü bitmiyor, ama baktım ki Ayfonların numaraları büyüdükçe kendileri de büyüdüğü gerçeğini gördüğüm cihetle sizderya okuyucularıma işbu resmi paylaşmayı istedi ben.


Ama gelgelelim görgüsüzlük almış başını gitmiş, adamın teki aldığı Ayfon'un kukusunu ve kendi arabasını Swarm'dan paylaşmakta, üstelik de alaycı bir ifadelerle.


Bir de para resmi de komuş, yemeyin de yanında yatın. Ne demek istiyorsa artıkım?
Ben senin paranın çokluğuyla ilgilenmiyorum, sadece adamlığın gerekli bana, ama sen adam olmadığını o kadar belli ediyorsun ki anlatamam sana.
Adam ol ki molla desinler!


Alabilen var alamayan var, ama dünyada ne kadar görgüsüz insan varsa İstanbul'ta toplanmış, Allah sonlarımızı hayırlara eriştirsin, evet istemiyoruz, hayır istiyoruz.