Bu Blogda Ara

Sayfalar

28 Eylül 2014

Sorrento

Amalfi'de bu kadar dolandık sanal olarak belki, biraz da Sorrento'ya uzanalım iyisi mi ...
Bu da benim için öğrenmem gereken dersleri barındırıyor.


Bir sabah şuracıkta uyanabilmek için çabam zaten. Biraz olsun İstanbul'dan uzaklaşmak istiyor ben.
Sıçmaya gitmeyi daha çok isterdim, ne işim var şimdi oralarda?


Bir de şuralarda yüzmek isterdi ben, ama ben gidemiyor ne yazık ki ...
Olsun, resimlerine bakmak da iyidir, böylece adam olursun.


Bir de şuralardan bir deniz uçağına binmeyi becerebilseydi ben çok daha iyi olabilirdi.
Ama ne olursa olsun, nereye gidersen git, günün birinde geri dönüp götünün üzerine oturmak zorundasın.


Zaten bu uçurumu görünce gitmeyi aklından çıkartmaz mısın hiç? Ama o kayalıklara o binaları güzel yapmışlar, haklarını vermek lâzım.


Bu da Sorrento'nun genel görünüm resmi, hakikaten çok güzel yermiş, resimlerinden gördü de ben, kanaat da getirdi, bir gün oraya gidilecek ve görülecek!