Bu Blogda Ara

Sayfalar

02 Ekim 2014

Gönül Gezi İster

Biraz da Mehtaptan önce size karada dolaştırayım, malûm gidemiyorum, bayram yaklaşıyor ve götümü kıracak ben.


Bura İtalya'da bir plac yanında manastır, adı da San Fruttoso, Pinterest'te dediklerine göre günün resmiymiş. Benim için sıradan belki ama tam güncel değil.
Kınalıada'nın arkasına çok benziyor, yerleşim tarzı olarak, yoksa hiçbir yer birbirine pek benzemez.


Verona'da akşam etmek isterdi ben, ama kaderde varsa düzülmek, neye yarar üzülmek?


Şimdi de yolumuz Galya'ya düşüyor, bu kale onüçüncü yüzyıldan kalma Conwy Kalesi.


Belki bir gün yeniden deniz girecek ben ama sanırım birkaç yaz sonra, hem de bilinmeyen bir yerden.
Burası Bora Bora Adası, gitmem kısmetimde var mı acaba?


Burası da Prag, görmeyi her zaman istediğim bir yer, bir gün alacağım kameramı ve neresi olursa gideceğim, kısmetime ne çıkarsa artık?