Bu Blogda Ara

Sayfalar

01 Mayıs 2018

Bir Mayıs İşçinin Emekçinin Bayramı

Bugün takvimler Mayıs ayının Birinci gününü gösteriyor.
Hepimizin bildiği gibi Bir Mayıs birkaç yıl önce "Emek ve Dayanışma Günü" olarak resmi tatil ilân edilip kutlanmaya başlandı.


Ben de uzun zaman işçilik yaptım çalıştım ve çabaladım.


Günümüzde bir şekilde yaşıyorsak bunu işçilerimize borçluyuz.


Ama işçilerin hakları her zaman tam olarak verildi mi?


Çarşıda çalışıp da buna bulaşmayan var mıdır bilmiyorum.


Bugün emeğin dayanışmanın çalışmanın ve birlikte bir şeyler başarabilmenin günüdür.


Gelin bu bayramı hep birlikte neşeyle kutlayalım.


İşçi tulumu şeklindeki pantolonlarımızla olsun, takım elbiselerimizle değil.


Bu dünyada hepimiz eşitiz.


Hepimiz el birliğiyle bir şeyler yapabiliriz.


Sadece bizim değil evdeki kadınlarımızın da bayramı, çünkü onlar olmazlarsa hâlimiz nice olurdu?


Önemli olan onların da kıymetlerini bilmek. İşçilik her yerde işçiliktir.


Bu resimden sonra ben daha ne söyleyebilirim ki?


Her ne kadar düzülen düzenden memnunsa yapılacak başka nesne-i şerif kalmaz ama ben hakkın haklıya verilmesi gerektiği tarafındayım.


Hepimizin emek ve dayanışma günü olan Bir Mayıs İşçi Bayramımız kutlu mutlu ve bereketli olsun.