Bu Blogda Ara

Sayfalar

05 Ekim 2014

Venezia

Hayat bayramda gezenlere çok ziyadesiyle güzel, biraz size resim göndereyim en azından.


Bugünkü gezimize Yaslanan Kule ile başlıyoruz, en azından Pinterest'te böyle yazıyor.
Sanırım İtalyanlar inşaat sektöründe bayağı bir acemi, baksanıza Piza Kulesinden sonra Venedik'te de kule yıkılmak üzere.
Temel atarken hiç mi toprağa bakmadılar nedir?


Evet, toprağın ne olduğuna hiç bakmamışlar ki gelmişler bataklığa kasaba kurmuşlar, bu küçük kasaba zaman içinde büyükşehir olmuş, ama bir yandan da sokakları suya batmış.


Çok yakın zaman zarfında Akdeniz'in tuzluklu suyu gelip buraları tamamen yutmazsa ben de hiçbir şey bilmiyorum demektir.


İşte burası da İstanbul'un Taksim Meydanı neyse Venedik'teki karşılığı da o olmalı, karşıdaki ada ise neredeyse battı batacak, ama hâlâ üzerinde binalar var.
Hani anlamıyor ben, deprem bakanlığı neden buraya müdahale etmiyor?


Ankara'ya deniz getirmek isteyenler biraz Venedik'e baksalar bence çok daha iyi ederler, ki ben bu konuyu geçenlerde zaten yazmıştım.


Son olarak Swarm'daki bir arkadaşımın resmini sizinle paylaşıyorum, aslında bu resimden Pinterest'te de var ama benim için daha özel bu.
Teşekkür ederim, ama bir Allaha ısmarlanmayı isterdim giderken.