Bu Blogda Ara

Sayfalar

06 Ekim 2014

Üç Harfli Stayl

Bayramdır diye modadan yazmayacağımı mı sandınız?
İnanılmaz derecede yanıldınız, bayram falan dinlemez ben yazmak için.
Birkaç tanecik de olsa size biraz yeni tanıtımlar da yapacak ben.


Yine sokakları süpüren bir modelle başlıyoruz, ama bu seferkisi etek, pantolon değil ne yazık ki, zaten bu yazımın tek eteği de bu olacak.


Bazen düşünüyor da ben bu tarz paçaları bu kadınlar nasıl giyerler anlamaz, daha doğrusu beyni almaz.
Ya bir gün paçaları takılırsa yere kapaklanıp düşmekten korkmuyor musunuz hiç?

Zaten genelde bu tarzı giyenler özgüveni olmayan kadınlardır. Ya boy kompleksi ya da çirkinlik düşünceleri vardır. Bu tarz giyinenler genel olarak kısa boylu olup kendilerini uzun boylu gösterebilmek için giydikleri ayakkaplarının topuklarını görmemizi engeller bu tarz paçalar.


Hani bazen tek sorun bacakların kısalığı değil, gizlemek istenilen bir yer de varsa tercih edilir, bazılarına çok da yakışsa gerçekten kısa boylular tarafından çok fazlama da tercih edilmemesi gereken bir tarzdır.


Ben ilk günden beri de söylüyorum, çok yüksek topuklar yürümeyi engellemekte birebir olduğu için normâl bir topukluya göre biraz fazlaca absürd kalacağından dolayı bu tarz benim için asla favori değildir,


Bir de tabi topuklu ayakkabı giymesine rağmen taşıyamayıp henüz yeni doğmuş zürafa yavrusunun emeklemesi şeklinde zorlama bir yürümeyle uğraşan kadınlar da cabası.
Gayri gerisini de siz düşünün, rahatça sağlamca yürüyebilmek mi, yoksa seke seke mi?