Bu Blogda Ara

Sayfalar

09 Ekim 2014

Üç Harfli Stayl

Ben bu geniş paçalı pantolonlara fena hâlde taktım.
Ne zaman Pinterest'e baksam birçok çeşit bu tarz çıkıyor karşıma.
Tabi bu tarzı giyen boy komplekslilerden bir arkadaşınız olursa siz de sanki aynı şekle takmazsınız ya neyse şimdik bayramlık ağzımı açmayayım da size modelleri takdim edeyim.


Bugünkü İspanyol Paça modellerimize Polka Dot'lu bir taneyle başlıyoruz, beyaz noktalı siyah pantolon ancak bir beyaz bluzla kombinlenebilirdi.


Burada da bir yeşil tulum var, resmen erkek kıyafetinden farksız çıkmış, çünkü kadın elbiselerinin cepleri bu kadar büyük olmaz genelde.


Bunu da aslına bakarsanız takım elbise kategorisine yerleştirmek isterdi ben ama mankenimiz sanırım ceketinin içine bir şey giymediği için çok sırıtıyor.


İşte yeni doğmuş zürafa yavruları gibi emeklemeye çalışarak paytak paytak kıvırta kıvırta yürümeye namzet bir tarz, siz dışarıdan göremiyorsunuz belki ama ayakkaplarının topukları o kadar yüksek ki bunu ancak bir boy kompleksi olan kadın giyer.


Bu ise o kadar fena değil, hâttâ şimdiye kadar gördüğüm en başarılı geniş paçalı pantolon, sanki biraz daha usturuplu, yanılıyor muyum?


Yine özgüven eksikliği hisseden bir model, yürürken dizlerini bile kıramıyor, gören de odun yutmuş sanacak.
Yani kısacası geniş paçalar ve yüksek topuk hakikâten kadınların yürüyüşlerini ziyadesiyle menfi istikâmette engellemekte.


Yine aynı tarz, burada pantolona değil ama bluzdaki düğmelerin neden açık bırakıldığına takılacak ben.
Böyle göğüslerinizi göstererek neyi kanıtlamaya çabalamaktasınız?


Chloe bile bu tarza yönelmiş, bunu da gördü ya ben, sonunda pes ettirtecek bana.


Ha, bir de giydikleriyle selfiye çekenler de var, ama bazıları selfiye çekerken flaş yüzünden her şeyi mahvediyorlar.
Şimdi burada selfiye çekerken gündüz gözüyle flaşı açık bırakmanın ne alemi var?