Bu Blogda Ara

Sayfalar

11 Ekim 2014

Cumtesi

Hafta sonu geldi yine, tabi her zamanki gibi yalnızım.
Sevmemeye başladı ben Cumartesilerini.
Zaten güneş de gitti, hava bulut kaynıyor, kaynaması bir şey değil, yağsa bilecek biz ki dürüsttür, herkes bilir ki ben dürüstsüzlüklere hiç ama hiç gelemem.


Hiç bu isimde bir dükkân göreceğiniz aklınıza gelir miydi?
Bendenizin de bir saat eveline kadar avdet eylemezdi ama gözlerim buna da temaşa eylediğine göre demek ki mevcudmuş.
Burası İngiltere'de bir yer, ama aramak gerek. Hakikâten var mı?
Asıl önemli soru eğer essahtan varsa nasıl bir yer?


Ne kadar tuhaf bir lokomatif değil mi bu? Üç vagondan oluşan, sanki ramfor ihtiyacı sağlamak amacıyla araya güçlendirici yerleştirmişler gibi.
Böyle bir lokomatifi de gördü ben ya dünya üzerinde, artıkım hakkın rahmetine kavuşsam dahi bir herhangi gam yemez ben.
Haftasonunuz bereketli olsun, gözünüz aydın kulaklarınız manisa yanaklarınız denizli burnunuz da izmir olsun canlarım benim.