Bu Blogda Ara

Sayfalar

22 Eylül 2014

Sonbahar Modası

Normâl şartlar dahilinde pek moda hakkında yazmam, benim modadan anlayışım sadece ve sadece Moda semti ile alakalı olduğunu bugüne kadar beni okuduysanız bilirsiniz.



Gelgelelim bu sefer biraz değişiklik yapalım istedim, malûm her konuda yazacaktım değil mi ben size? Hazır mevsim değişmişken bir parçacık da kadın modasından yazmak istedim.


Resimler için Pinterest'e teşekür ederim, bu da benim son sosyal medya organım.
İçinde ne ararsan var, bugüne kadarki bütün sosyal medya sitelerinin toplamı gibi bir şey. 


Ama ben burada Web-Site tanıtımı yapmayacağım, bizim konumuz moda çekimlerinden arta kalanlar. Bu yazım belki de bu yazın son yazısı, onun için biraz şatafatlı bir kapanış yapmalı.


Elbette sonbaharda hepimiz açık yerlerimizi kapatacağız, belki yazdan daha da güzel olacaktır hâllerimiz, kim bilir?


Bazı zamanlar yazı arasak bile emin olun sonbaharın da apayrı bir güzelliği vardır mutlaka bir yerlerde saklanmış.


Ben ki sonbaharda sürekli hüzünlenirim ve morâlim bozulur, çünkü gün erken bitiyor ve sararmış yapraklar ağaçlardan etrafa saçılıyorlar, çok değil birkaç gün öncesine kadar yemyeşildiler bu yapraklar ve henüz ağaçların üzerlerindeydiler.


Yazın biz insanlar çıplaklaşıyor ve ağaçlar giyinikleşiyorlar ya, kışın da nöbet değişimi gibi bir şey, bu sefer ağaçlar çıplak ama insanlar giyinik. Ne kadar da ironik değil mi?


Ama şimdilik hem ağaçlar soyunmaya hazırlanacaklar, her ne kadar mevsim çok hızlı değişiyorsa dahi hâlâ hazırlanma dönemleridir bahar mevsimleri.