Bu Blogda Ara

Sayfalar

26 Eylül 2014

Ralph Lauren

Benim sevgili Ralph'ım Lauren'im bakın bu sonbaharda nasıl bir tarz belirlemiş?
Sabah sabah Pinterest'te gördüklerim bana yeter de artar bile.
Başlıyoruz efenim defilelerinden gelen resimlerine.


Zürefanın düşkünü, beyaz giyer kış günü, sonunda şifayı kapıp da şaşırınca bana gel beni dinle iyi yaz, defteri kâlemi al iyi yaz.


Eski adamlar doğruyu söylemiş bir çiçekle bahar olmaz.
Kişi kendini bilip sağa sola sormalı, can pazarı bu oyun olmaz.


Mavi giyme tanırlar seni yolcu sanırlar.
Geçme kapımın önünden seni benden alırlar.


Siyah giyme söz olur, beyaz giyme toz olur.
Gel birlikte gezelim, dileğimiz tez olur.
Salına salına gel, dön dolaş yine bana gel.


Al ipek yeşil ipek keytan ederler, vay nene namurad olam bühtan ederler.
Uyma eller sözüne keytan ederler, hay anam sırf bu yüzden bühtan ederler.



Kırmızı gülün adı var, her gün ağlasam yeri var, bugün benim efkârım var, ah bu gönül seni arz eder.


Beyaz giydim karelendi, ciğer parem parelendi, deli gönlüm alevlendi.
Gece gündüz arıyorum, uçan kuştan soruyorum, aşkın ile ateş oldum.


Efenim malûm önümüz kış, kışın ortasında beyaz mı giyilir?
Ben size şimdilik rahmetli Barış Abi'mizin (Manço) güzel bir kış reçetesiyle bitireyim.
Resimden sonra.


Minto, toremondo kawa (Nane limon kabuğu)
Bir güzel kaynasın aman haha
İçine hatme çiçeği, biraz çöreotu katasın ama hâttâ biraz tarçın, bir tutam zencefil aman bin derde deva geliyor, biraz daha sabret güzelim ha ha ha ha hapşu!
Çok yaşa!
Sen de gör!
Rahat ve iyi yaşa!