Bu Blogda Ara

Sayfalar

27 Eylül 2014

Manken Okulu

Hiç bu kadarını beklemezdi ben.
Evet, mankenlik gerçekten ciddi bir müessese, ama ta küçücük çocukluktan başlaması biraz tuhafıma gitmedi dersem yalan söylemiş olurum.
Efenim bu resimler Life Dergisi'nin 1952 yılından kalma bir nüshasından alınma.


Burada küçük kızlara nasıl dik durabilecekleri öğretilmekte.
Dikkât edin, kitaplar kafalarda ve onu düşürmemek için o yaşlarda çok çalışmak zorundalar.


Burada kızlarımız merdiveni kitabımı düşürmeden nasıl inerim idmanındalar.


Bakın öğretmenleri nasıl da onlara yardımcı olmaktalar ...


Minik öğrencilerimiz dışarı çıkmaktalar.


Burada ise bu kadar yoğun çalışmalarının sonucu olarak mı desem, yoksa prova mı yapıyorlar desem bilmiyorum ama defilede nasıl davranmaları gerektiğine dair dersler var.


Defilenin sonunda ise kesin değerlendirmelerini yapıyorlardır birbirlerine.


Şaka bir yana, bu o zamanın küçücük kızları şimdi kesin evlenmiş çoluk çocuğa hâttâ torun torbaya karışmışlardır ama bu sahneleri acaba hatırlıyorlar mıdır?


İşte böyle sevgililer, buradan ben size kısaca anlatmaya çalıştım mankenliğin öyle sıradan kolay bir iş olmadığını.
Resimleri yine Pinterest'ten arakladım, Moppets Charm School - Life Dergisi.