Bu Blogda Ara

Sayfalar

25 Eylül 2014

Amalfi

Bayram yaklaşıyor.
Canım da inanılmaz bir şekilde Amalfi Sahili'ne gitmek istiyor.
Ama İtalya'ya giriş müsadem olmadığı için ben dizimi kırıp evimde götümün üstünde oturmak zorundayım.


Ben de ne yapayım, kendimi ancak Pinterest'ten indirdiğim resimlerle idare ederim, malûm daha önce de dediğim gibi Pinterest'te her şey var.


Belki sahile inerken böyle bir araba kullanamayacağım ama resimdeki kişilerin heyecanlarına uzaktan el sallayacağım.


Belki şu placdan deniz de giremeyeceğim ama sanki kendimi orada hayal edeceğim.


Ya da denizin içinden kaleye yaklaşamayacağım ama kendimi böyle yüzerken düşünebileceğim.
Bu arada hemen söyleyeyim, ben yüzme bilmiyorum. Hele de o derin denizde.
Çünkü ben balık değilim.


Ya da iskelede şöyle güzel bir yürüyüş yapamayıp teknelerin de resimlerini çekemeyeceğim ama bugüne kadar çok resim çektiğime saymalıyım değil mi?


Bu yıl Çeşme olmadı kısmet, ama anılarıyla geçirdim yaz mevsimini.
Hayatım boyunca hiçbir zaman silmek istemediğim anılarımla.