Bu Blogda Ara

Sayfalar

08 Nisan 2023

Kuğu

Hani bütün hafta yoğurulur ve çok çalışmaktan bitap düşmüş olabilirsiniz. 


Burası benim Yılbaşı gününden keşfim olan Kuğu Pastahanesi olmakta, yalnız dikkâtli okuyanlar pastane değil kelime-i şerifin gerçek anlamlısı olan pastaHAne olarak kullandığımı hemen fark edeceklerdir.
Çünkü çok şükür Türkçe'yi adam gibi doğru kullanabilmeğe de kudretim mevcut.


Buranın ism-i şerifine aldanarak sadece tatlı bulunacağını düşünmekteyseniz çok büyük bir yanılgı içerisinde kalırsınız, çünkü tatlıya ilâve olarak tuzlu çeşitleri ve norminâl yummi tarzı şeyler de menülerinde bulunmakta.


Sıcak yemeklerinin bir harika olduğunu söylemeli ben, kendinizi bir Papermoon'da hissedebilirsiniz, olmaz pahlı gelirse Da Mario da olabilir, daha da ucuzunu isterseniz İl Padrino verelim, İtalyan yemeklerini sevmezseniz Bedri Usta ya da Develi de olur.
Şunu da ekleyeyim ki Kuğu'nun liginde Hacı Bozan veya Görgülü ya da Baylan olmalı derim ben.


Bana kahve mi çay mı diye sorsanız elbette Türk Kahvemsiyi uzak ara seçerim, çünkü yemekten sonra içilen Çay insanın demir ihtiyacını öldürür.


Ancak bu seferki gummilenmem gereken Çay müessesenin ikramı, gerçi biriki yudum sonra istediğim Türk Kahvemsiyi de hesaba yazmamışlar ama olsun.


Üzerine de Ramézân-ı Şerif Ayı'nın olmazsa olmazlarından Güllâç yummilenildiginde keyifler daha da bir kendine avdet eyliyor.
Bir güzel Cumartesi akşamında sizlerle birlikte deneyimlerimden bahsetti ben sizlere, okuduğunuz için teşekkür eder ben.