Bu Blogda Ara

Sayfalar

14 Mart 2023

Kahve Dünyası Lokum

 Bugün günlerden sallanan Salı ve ben yeniden Kahve Dünyası'da yeni konular bulabilmeğe çalışıyorum, tabi en değişik tadlar için yolu yeniden Kabataş'a çevirmek gerekti çünkü Genel Müdürlük'ün alt katındaki dükkân ahanda burada.


Yeni denenmemiş tadlar bulur muyum diye düşündüm ama şimdilik sürprüz ürünü hâlkın beğenisine sunmamışlar henüz ve sırf bu basit ve fasit sebepler yüzünden kes köse Homuma dönmek zorunda kaldı ben.


Ancak dikkâtinizi çeken en büyük değişiklik her zaman Türk Kahvemsinin yanına ikram ettikleri Lâvi Çikolata yerine bana Çikolatalı Lokum kodular tepsime.
Diyeceğim odur ki Lokum da güzel olmasına rağmen Lâvi Çikolata daha da güzel, ya da yanlışlıkla Kaşık Çikolata olursa tadından essahtan yenmez.


Tabi bir de koltukta uyuklayıp pinekleyen kedimizi de unutmadık elbette, çünkü Kahve Dünyası kedisiz asla çekilmiyor.
İllâ gelecek sürtecek ve Miyav deyip yüzlerimize bakacak.