Bu Blogda Ara

Sayfalar

25 Mart 2021

Hes Kodlu Türk Kahvemsi Yummi

Yaşayanlar biliyorlar ki birkaç aydan beridir artıkım bize Şengen Vizesi gibi dayatılan Hes Kodu olmadan hiçbir yere girememekteyiz.
Bugün ise ilk kez bir mekân yani Kahve Dünyası bana içeri girerken Hes Kodu sordu.

 
Bendeniz de hazır Bilgisayarım bir videoyu uzuzun uzun ayıklarken Home'mde yalnız bırakıp sanki Şengen'e girmişçesine güzel bir büyük fincanlı Damla Sakızlı Türk Kahvemsi ve yanında da Lâvi Çikolatalarının her bir renginden birer adet yummilendim, sizleri de beklerim Hes Kodlu Kahve içmeğe ve birer de Barış Çubuğu tüttürmeğe.
Heskodu demişkene ahanda işbu belgeyi buldu ben Facebok'ta bir yerde yukarıdaki resm-i şerifte paylaştığım kahvemi yummilenirken.



Sözün özü kendi memleketimizden sanki yabancı bir memlekete gidiyormuşuz gibi geliyor bana, kısaca Atatürk'ün sayesinde aldığımız özgürlüğümüz Rotschild tarafından kısıtlandı, Cümhûriyet öncesi İstanbul'dan Ankara'ya giderken bile vize almak zorundaydık ama o kötü günleri şimdiki gençlik bilmez. Yaşamalarını da istemem, zaten o günleri yaşayanlar da günümüzde çoktan Ahiret Hayatına intikâl etmişlerdir, aradan yüz yıldan fazla zaman geçti.
Afiyet olsun bana.