Bu Blogda Ara

Sayfalar

24 Mart 2021

Dünya Şiir Günü

Swarm bu sefer kafayı yemiş ama gerçekten de henüz pişirmeden hem de peynirsiz ekmeksiz afiyetle yemiş bitirmiş.
Koskocaman biz şairler için olan "Dünya Şiir Günü"nü daha bu sabah hatırlamış.
İnanmayan baksın ahanda buraya.
Bugün yaptığımız ve yapacağımız yer billdirimlerimizin altına "A poet can survive anything but a misprint. - Oscar Wilde. #WorldPoetryDay" diye yazacak ve fazladan onar puan daha ekleyecek.


Oysa önce sevgili Google Amca'dan sonra Yandex Teyze'den daha da olmadı Yahoo Abla'dan yetmedi Microsoft Ağabey'den araştırınca üç gün geç kalınmış bir paylaşım olduğunu gördü ben.
Yoksa benim gibi şiiri ve sanatı seven biri nasıl olur da böyle kutlu bir günü unutur anlaşılacak nesne-i şerif olmadığını da söylemek ister ben.
Eski yazılarımda bazı şiirler mevcut, ne yazık ki şimdilik hazırda yazdığım bir şiir namevcut.
Ama olur da günün ilerleyen saatlarında bir adet yazarsam ahanda buraya ekleyecek ben.


Artıkım anakrostiş mi olur kâfiyeli mi olur serbestus mi olur şimdiden bilemez ben.