Bu Blogda Ara

Sayfalar

30 Mart 2022

Marmaray Grafiti Volüm 21

 Gün geçmiyor ki ben Marmaray'a bineyim de şöyle temiz bir Devletimin Elektrikli Banliyö Treni istasyonuma gelsin ve beni gideceğim istasyona götürsün.
Yok sevgili okuyucum yok, gelen her trenin vagonlarından en az birinde kendilerince sanat yaptığını sanan bazı teröristlerin çizdiği pislikleri görmek zorundayım.
Bugün yine birkaç adet gördüm, gündeme gelmesi için paylaşıyorum yanlış anlamayın.


Hadi kendi bindiğimi geçtim yolda geçerken gördüğüm bir tanesiyle başlayayım bu sefer, yer Kazlıçeşme, tren ise Halkalı yönüne gidiyorken pencerenin arkasından kamerama yakalandı.
Hadi yazan şeyin anlamını anlayabilsem neyse de, bazıları gerçekten anlaşılabilmekten çok ama çok uzak.


Trenden inince bir adet de "Haram" yazan vagonu görünce bir resm-i şerif de bunu çekmek istedi ben.
Hâlâ da ısrarla soruyorum, siz şimdiye kadar İett Otobüsü veya Şehir Hattı Vaporu ya da İstanbul Metrosu üzerinde böyle pislikler gördünüz mü?
Göremezsiniz çünkü bu saydığım taşıtlar geceleri çok ama çok sıkı korunmaktalar, Tcdd'ninki gibi güvenlik zaafiyeti yok bunların depolarında.
Aksi düşüncede olanlar ispat etsin, hakikât kabak gibi meydanda.


Ben buradan Devlet Demiryolları'na suç atmıyorum ama görünen köyün kılavuz istemediğini de atalarımız zamanında buyurmuş olduklarına göre kızım sana söylüyorum gelinim sen anla misâli inşallah iletim gereken yerlere erişir ve bizler Marmaray Trenlerimizde böyle pislikleri görmeyiz.