Bu Blogda Ara

Sayfalar

07 Mart 2023

Kahve Dünyası Salı Günü

 Bazı zamanlarda insanın eğer herhangi bir işi ters giderse muhâllebi gibi yumuşak bir gıdayı yummilenirken bile dişi kırılabilir.
Bugün ne tuhaftır ki Çağdaş Tramvay'da akla hayâle gelmeyecek bir arıza vukua avdet eyledi ve Sultan Ahmet ile Eminönü arasındaki mıntıkada işlemeyeceği tuttu.
Yolumuz yine Genel Müdürlüğe düştü ama Cemre olarak değil çünkü benim ism-i şerifim Cemre değil.


Bu akşam gummilenmekte olduğum El Salvador Kahvemsinin yanına yine bir Gianduja ısmarladı ben.
Bu seferkisi Fındık ezmeli ve bütün Fındık takviyeli tabi ki el yapımı bir Çikolatalı bar.
Tadına gelince esasında yumuşak ama Fındık parçalarının dişlerinizin arasına girmemesine dikkât etmenizi salık verir ben.


Hem artıkım kılâsik bir tutku oldu ki bir Kahve Dünyası asla kedisiz olmaz, bu sefer bana verdiği pozda en kral şekilde koltuğa kurulmuş vaziyette görüntüleyebilmeğe muvaffakiyet gösterebildi ben.
Ne de olsa bu Dünya eğer dönmeğe devam ediyorsa sırf kedilerin hatırları için dönüyor, tabi bir de kedilere iyi davranan insanların hatırlarına.
Bir gün gelecek her şey bitecek belki ama kedilerin sevgisi kolay kolay bitmez.