Bu Blogda Ara

Sayfalar

01 Mart 2023

Kahve Dünyası Mart Yenilikleri

 Mâlum-u âliniz bugün Mart-ı Şerif Ayı huzura avdet eyledi, eylemekle kalmadı kalktı ta El Salvador'dan bizlere Ayın Kahvesi'ni gummilenmek üzere getirdi.
Her ne kadar daha önceden de bulunabiliniyorsa dâhi bugün içine girdiğimiz Mart-ı Şerif Ayı boyunca bizler için öne çıkartılacağının müjdesini vermek istiyor ben.


Tabi bir cümle önce müjde dediysem bizim ünlü ulusal çorap markamız Parizien'in bir numaralı ürünü olan ve günümüzde de hâlâ üretilmeğe devam eden Müjde Külotlu Kadın Çoraplarından bahsetmiyorum.


Efenim bizim has markamız olan Kahve Dünyası içinde bulunduğumuz Mart-ı Şerif Ayının dondurması olarak Tâhinli olanını seçmiş bulunmakta, daha büyük sürprüzü ise birkaç gün sonra Şehr-İstanbul'a avdet edecek olan Ramézân-ı Şerif Ayına özel olarak Hurmalı dondurmayı biz konuklarına arz edecek.
Bu arada ben Tâhinli Dondurmayı da çok sevdim, geçen yıl da Ramézân-ı Şerif Ayında konuklarına arz etmişlerdi.


Kısacası biz misafirler olarak bu iki kocaman ay boyunca çok değişik nesne-i şeriflerden yummilenmeğe ve gummilenmeğe her zaman olduğu gibi devam edebileceğiz.


Tabi en önemli olan şey de Kedisiz bir Kahve Dünyası asla düşünülemeceğidir ki neredeyse bütün Kahve Dünyasılarda muhakkak bir şekilde Kediler mevcutturlar ve genel olarak çok da svecendirler, yani kendilerini sevdirmekten çekinmezler.
En sonunda bana bir güzel poz verdi, ben de kendisinden ahz-u kabz eylediğim yüksek müsahadeleriyle resm-i şerifini çektim, ahanda paylaşım iznine istinâden de yayınlıyorum.