Bu Blogda Ara

Sayfalar

27 Şubat 2023

Beleş Madam Şokola

 Geçenlerde bir defa Madam Şokola adlı ürünü denediysem sırf beleşimi yummileneceğim güne ölçü olması için tecrübe etmiştim.
Açıkçası oldukça da beğenmiştim, ancak keşke üç topu da Damla Sakızlı olmasaydı iyiydi.
Tamam anladık Damla Sakız da güzel ama çok fazlası olunca tadını biraz ekşitiyor.
Örnek olarak bir top Damla Sakız bir top Limon bir top Kahve veya bir top Gaziantep Fıstığı olsa daha da güzel olacağı kanaatindeyim.


Sizlerin mâlumu mudur bilmiyorum ama Kahve Dünyası'nın benim de kullandığım Telefon uygulamasındaki rozetlerden geçen ay biriken dört adet olanı bana bu ay Madam Şokola adlı dondurmayı kazandırdı.
İşbu uygulamayı merak edenler Android kullananlar ve Ayfon kullananlar olmak üzere ikiye ayrılırlar, indirmek isteyenler kullandıkları telefon modeline tıklayabilirler.


Efenim bulunduğum mıntakaya vakt-i zamanında Kabataş ism-i şerifini lâyık görmüşler, yakın bir zamanda Çağdaş Tramvayı buraya kadar getirmişler ama Beşiktaş'a kadar uzatabilmeği becerememişler çünkü tomofiller sayesinde yol kalmamış vaziyette olduğunu belirtmeli ben.
Bu hafta Genel Müdürlük'te henüz ortaya çıkartılmamış bir yummi veya gummi yok, olanları da geçen hafta denedi ben ama eğer bir ziyaretimde yeni bir şey görürsem ve yummilenirsem sizlere de tanıtacağımdan emin olabilirsiniz.