Bu Blogda Ara

Sayfalar

19 Ocak 2023

Madam Şokola

 Birkaç zamandan beridir bir Madam Şokola tantanasıdır gidiyor Kahve Dünyası mağazalarında.
Ne olduğunu ve tadını merak etti bugün ve gidip bizzat denedi ben.
Önce resm-i şerifinden başlayalım.


Esasında üç toptan oluşan bir Dondurma ve üzeri Çikolata sosu kaplı olduğunu öğreninceye kadar ben bambaşka bir şey bekliyordum, ama sırf üstü çikolata olması kâlp kırıklıklarına iyi geleceği cihetle kaşığımı elime alıp yummilenmeğe başladım. Tadı bakımından bu akşam benim için biraz özel bir gün olduğundan fazlama çözemedim ama en kısa zamanda yeniden kendime ısmarlayınca çeşitlerini soracağım, belki de muhteviyat seçimi de vardır kim bilebilir?


Ancak ne olursa olsun bizim Türk Kahvemsimiz olmazsa olmaz bir masa var bu akşam. Gerçi bundan önce yummilenmeğe muktedir olduğum Madam Şokola'nın tabakta kalan telvesini Falcı Bacı'ya kahve diye yutturup falıma bakmasını da söyledim, hayret etmeli ki ben sağ olsun Falcı Bacımız beni kırabilmeği başaramadı.