Bu Blogda Ara

Sayfalar

24 Mayıs 2021

Schörle Yummi Zamanı Mutluluğu

 Bazen öyle anlar gelir ki Swarm'da bir resm-i şerif görürsünüz ve ne yapacağınızı bilmediğiniz bir anda kendinizi arkadaşınızın yanına geçerken uğrayabilecek vaziyete gelirsiniz.


Vapordan yeni inmişken Swarm'da billdirim yapmağa üşeniyorum çünkü bir önceki billdirimimi biraz önce yapmışım zaten.
Hem hepiniz bilirsiniz ki hayat sürprüzlere gebedir, her gebelik her ne kadar sağlıklı doğumlara vesile olmasa bile en azından bir defa denemeğe değer.
Ben de gittim gördüm denedim, kısacası reklâmda olduğu gibi test ettim onayladım.


Hem buzlu hem de nânéeli, tavsiye ederim çok nefis.
Yolunuz Moda semtine düşerse İstasyon'a uğramamazlık etmemenizi ve güncel tadları tatmanızı yüksek derecede öneririm.
Deneyin, memnun kalacaksınız.