Bu Blogda Ara

Sayfalar

24 Mayıs 2021

Avrupa Yakası

Şu uzun zamandan beri devam eden dünyanın bir numaralı komedisi Korona Morona sayesinde hayat iyice çekilmez oldu bana.
Ben de eski zamanların ve özgürlüğümüzün olduğu zamanlarımızın televizyon geyiklerine merak saldım.
Geçende başladığım ama sonunu henüz kaydedemediğim Bir Demet Tiyatro'dan sonra sırada Avrupa Yakası geldi.
Sıkılınca açıyorum bilgisayarımı izliyorum.


Mâlum-u âliniz aybaşı her ay gelip çatıyor ve memurda şafak atıyor. Sorarım sizlere nasıl geçiyorsunuz çarşıdan kasaba manava yakalanmadan?
Bu arada millette para olmadığına ben inanmıyorum çünkü para olmazsa bu kadar otomobil sokaklarda caddelerde bulunamaz zira otomobiller su yakmıyor ve burası da Birleşik Arap Emirlikleri gibi benzinin ücreti sudan ucuz değil.


Sizlere dizimizin asıl baş karakterleri olan Aslı ve Volkan'a hayat veren Gülse Birsel ve Ata Demirer'i yine bir Gülse Birsel dizisi olan Jet Sosyete'deki sahnesiyle takdim ederim.
Alttaki resimde ise aradan geçen oniki yıl sonraki farkları bulmanızı isteyeceğim.


Dizinin hikâyesinde Nişantaş'ta kurulu bulunan Avrupa Yakası adlı moda güzellik bakım ve aşk gibi revaçtaki konuların işlendiği bir dergide çalışanların ve aynı zamanda geleneksel lezzetlerimizin devam ettirilmeğe çalışıldığı Sütçüoğlu Muhâllebicisi ve de Nişantaş'ta her yıl değişen eğlence yaşamı mekânlarında geçen bazı hadiseler hicvedilmiştir.
Hikâyede geçen konular biraz Amerikanvari olan Sex And The City adlı diziden esinlenilmiş olsa dâhi izleyen herkesin kendisinden bir şeyler bulabileceği güzel bir aile dizisidir.
Ancak her neden bilinmez Youtube'de altmışbeşinci bölümü yoktur, daha doğrusu Atv yayınlanmasını engellemiş ve izleyicinin hakkını gasp ederek inoktalık yapmıştır.