Bu Blogda Ara

Sayfalar

16 Nisan 2021

İett'den Ramézân-ı Şerif Ayı Kutlaması

 Bu sabah Ramézân-ı Şerif Ayı'nın üçüncü sabahı olmakta.
Her önüne gelen kurum Ramézân-ı Şerif Ayı'mızı kutladı, tabi bizim İett durur mu hiç?
Geçen gün baktım birçok otobüsüne camilerdeki mahyalar gibi kutlama ve hoş gelme iletileri yazılmış.
Resm-i şeriflerinden çekmeğe çıktığımda ben bir adetinden bile yakalayamadım ama Facebok'tan bir adet alıntısını buldum.


İmdı kâni oldu ben Ramézân-ı Şerif Ayı'nın İstanbul'a teşrif buyurmasına, hoş geldi safa getirdi.
Ama gelirken sokağa çıkma yasağı ve iftar yapma yasağı da getirdi.
Eski eğlenceleri ve güzel âdetlerimizi yerine getirme yasağını da getirdi.
Kısacası evlerimizde hapisiz, üstelik herhangi bir suçumuz olmadığı hâlde.
Evlerimizde hapisken oruç tutulabilinir mi?