Bu Blogda Ara

Sayfalar

16 Nisan 2021

Filiz Metrobüsler Hâlen Seferde

 Bundan uzun uzun yıllar önce belki de ben bu sayfalarıma ilk başladığım dönemlerde zamanın İstanbul Büyükşehir Belediyesi gitti ta Hollanda'dan bizde Filiz diye okunup Tırtıl diye anılan Phileas markalı üç körüklü Metrobüs hattında kullanılmak üzere elli adet otobüs aldı.
İlk yıllarda bu araçlar Metrobüste kullanıldılar, ancak son birkaç yıldan beridir artık kaldırıldığını söylüyordu sanal dünyadaki kullanıcılar.
Eğer bahsettiğim otobüsler seferden tamamen kaldırıldıysa benim bu resm-i şerifleri çekememiş olmam gerekir, ama eğer ben bu araçları Metrobüs hattında duraklarda dururken ve yolcu alırken belgelememiş olaydım dediklerinde haklılık payı bulunabilirdi.


İlk görselimizde iki adedi Cevizlibağ'da görüntülendiler.
Ben başka bir otobüste olduğum ve otobüsün gittiği yol ile Metrobüsün gittiği yolun arasında yaklaşık elli metrelik mesafe olduğundan biraz uzak kalıyor görüntüler.


Hemen sadece bir dakika sonra çektiğim bir görselde ise üçüncü bir Filiz Metrobüs Cevizlibağ'a yaklaşmaktaydı.


Metrobüs avımda dördüncü Filiz'i Merter durağında yakaladı ben.
Aslında bir dakika daha sonra İncirli'ye doğru bir adedi daha geçti ama kameram kapalı olduğu için resm-i şerifini çekemedim.
Sonuç olarak bugün benim gözlerim tam beş adet Phileas yazılan Filiz okunan Tırtıl anılan üç körüklü Metrobüslerden gördüğüne göre ve sizler de bunların dört adedini resm-i şeriflerde de gördüğünüze göre Phileas yazılan Filiz okunan Tırtıl anılan üç körüklü Metrobüslerin seferden tamamen kaldırıldığını iddia edebilir misiniz?