Bu Blogda Ara

Sayfalar

16 Nisan 2021

Güzel Gün Kahvemsi

 Bu sefer paylaştığım kendi içtiğim kahvem değil.
Dün akşam Swarm'da gördüğüm eski özgür Türk Kahvemsi günlerimi anımsattı bana.
Hani akşamları sokağa çıkma yasağı olmayan ve herhangi bir kahve dükkânında gönlümüzce oturabilip Türk Kahvelerimizin yanında çikolata yummilenebildiğimiz ve sigara tüttürebildiğimiz günleri.
Ne yazık ki o güzel günler çok ama çok geride kaldılar, geride kalmaları bir yana bir daha asla gelmeyecekler.


Kahvelerimizi yeniden dükkânda yummilenebileceğimize dair yukarıdan irade buyurulduğu günlerde inşallah.
Benim artık güzel günleri tekrardan yaşayabileceğimize dair hiçbir umudum bulunmamakta.
Demek ki ben zamanında evlenmeyerek bu pis dünyaya bir çocuk daha getirmemek konusunda ne kadar doğru davrandığımı imdı daha iyi anlıyorum.
Çünkü dünyaya gelmesine vesile olduğum çocuk bir gün büyüyecek ve bana hesap soracaktı ve ben de o sorduğu soruya cevap veremeyecektim.
Çünkü ben de bir zamanlar sağlarken anne ve babama sormuştum bu soruyu, ikisi de herhangi bir cevap verememişlerdi rahmetliler.