Bu Blogda Ara

Sayfalar

18 Eylül 2011

Yalnızlık Senfonisi

İnsan hep yalnızdır aslında .. Hayatına giren kişiler figürandan ibarettir .. Kimisi uzun süre kalır kimisi ise kelebek misali çok az bir süre kalır insanın hayatında ...
Ama size bir tavsiyem var:
Asla aşk acısı çeken birisine aşık olmayın. O kişi yaralıdır ve yara bandı olarak sizi kullanır :-((
Hala yanında olması, merak etmesi, alttan alması "Tamam artık o benimdir" algısı yaratıyor. Sen bile sana ait değilsin, o nasıl senin olsun? 
Demesi çok kolay, kalbinize söz geçirebiliyor musunuz acaba?

Eskiden derdim ki "İnsanın başına gelebilecek en kötü şey bir gün yapayalnız kalmasıdır."
Fakat geçen zaman bana başka şeyler öğretti :
"Hayatta başına gelebilecek en kötü şey kendini yapayalnız hissetmeni sağlayan ve buna neden olan insanlarla bir ömür boyunca yaşanmış olmasıymış."

Yalnızlığım yollarıma pusu kurmuş beklemekte
Acılar gözlerini dikmiş üstüme nöbetle
Bekliyorum, istiyorum, seviyorum
Hade gelin üstüme korkmuyorum
Bulutlar yüklü ha yağdı yağacak üstümüze hasret
Yokluğunla ben başbaşayız nihayet