Bu Blogda Ara

Sayfalar

20 Eylül 2011

Salatacılık

Bu akşam içim çok sıkkın, tüm gün dırdır dinlemekten kafam şişmiş durumda :-((
Dün akşam bilgisayar başında sabahlamışım zaten, gözlerimden uyku akıyor şu anda :-((
Biraz önce yediğim salata bile bir fayda etmedi bana :-((
Yolda yürümesini beceriyorum belki ama kaburgalarıma bir ağrı saplandı bir anda otobüsle eve dönerken ... Çarptığım falan yok, sakın yanlış anlamayın, fiziksel bir temas yok yahnie :-))
 
Ama en sinir olduğum şeylerden birisi durakta otobüs beklemek ... Çünkü Taksim'deki durak Ankara durakları gibi transit duraktır, gelen bir sürü otobüsün arasından seninkini seçmek bazen kolay olmuyor :-(( Benimki de birini kaçırsam sonraki araç en az yarım saat sonra, diğer başka otobüs de bizim semtin yakınından dahi geçmiyor bile ... Yani anlıycağınız 72T'ye bağımlıyım :-((
Neyse ki otobüs zamanında geldi, aslinda tenha bile sayılırdı :-)) Ama öndeki koltuğun hizasındaki pencere ardına kadar açıktı, yol boyunca üşüdüm :-((
Yolda canım sıkılmasın diye elime kitabımı aldım okuyucam, ama on dakka sorna içim geçmesin mi?
Bugün sırf bu yüzden normal yürüyüşümü dahi yapamadım, yani sporsuz ve hareketsizim ... Belki erken yatarım bu akşam ...

Hayat sınavlarını istediği kadar yapmaya devam etsin, ben tüm derslerimden Pekiyi ile geçicem nasıl olsa ...
Bundan sonra Hayko kimmiş herkes görecek!