Bu Blogda Ara

Sayfalar

21 Eylül 2011

Çarşaf Ve Erken

Bugün için fazlama bir kaydım yok belki ... Ama size Cumartesi Güneşinin batarken kızarmasının sonucu olarak akşam resim çekmeye çıktığımda Gökyüzünün kararmasından dahi belli olan Sağnak Yağmur'u müjdeliyeyim mi, yoksa kara haber olarak mı sunmalıyım çözemedim :-((


Bugün yorgunum, gerçi hangi gün değilim ki, hazır patron da erken gitti, ben de bir Hafta İçi için erken sayılabilecek bir saatta paydosu kodum :-))


Ama hava bugün gerçekten berbat, hem serin hem de karanlık, üstelik de bayağı bir bulutlu :-((
Ki yukardaki resim henüz Güneş normal şartlar dahilinde batmadan çekildi, bulutların renklerine bakın ...
Resimde oynama falan yok, hemen söyleyeyim :-))


Sanki biraz sorna rahmet gökten boşanacak gibi durmuyor mu?


Havuzdaki su resmen yağmura karıştı, yanından geçerken öyle bir ıslandım ki sormayın sakın :-))

Fakat size bir şey söyleyeyim mi, Çarşının Göt'lükleri Anadolululara da bulaşmış :-((
Yoksa bugüne kadar bildiğmin tersine, Götlük bulaşıcı mıdır?
Bulaşıcıysa eğer o kadar uzaktakilere nasıl oldu da bulaştı?
Yoksa aklıma şimdi geldi, karşılıklı temaslardan mı?