Bu Blogda Ara

Sayfalar

18 Eylül 2011

Sahaf Fuarı

Bir kaç gündür Beyoğlu'da açık hava kitap fuarı var ...
Ama bu fuarda eski kitaplar bulunuyor genelde ...
Her zaman kitaplara hayranlığım vardır, bu güne kadarki yazarlık yeteneğimin büyük kısmını okuduğum kitaplara borçluyum :-))

Bir haftadan beridir Facebok'taki bir kaç arkadaşım resmen fuara taşınmış :-))
Şimdi bu kadar arkadaşım gitmişse benim onlardan neyim eskik?
-Hemen söyliyeyim, tahsilim-
Ama insan tahsil eksikliğini bir şekilde kapatabilir, ama tahsilli olup da cahil kalanlar ne kadar okul okusalar asla ve asla bilgilenemezler ...
Ünüversüte bitirmek adam olmaya tek başına yetmez, adam olmak insanın içinden gelir.

Hani zatın birine çocukken babası sürekli "Sen adam olamazsın" der dururmuş ... Aradan yıllar geçmiş, oğlan vali olmuş, ilk işi babasını çağırtmış, geçmiş karşısına:
"Baba, sen bana adam olamayacağımı söylüyordun, bak ben vali oldum."
Babası bıyık altından gülüvermiş ve başını iki yana sallamış:
"Oğlum, ben sana vali olamazsın demedim, adam olamazsın dedim."

İşte böyle, beklediğim telefon da geldi, bugün benden mutlusu olur mu?
Ha, bu arada, bugün içtiğim kahve olsun, çay olsun -ki ben çay içen biri değilim- muhteşemdi :-))
Aldığım kitaplar mı?
Zamanla hepsini okuyacam, size de anlatırım içlerinden :-))