Bu Blogda Ara

Sayfalar

19 Eylül 2011

Kilo Vermeye Devam

Yalnızlık senfonim devam ediyor ... Dükkanda da tek başımayım bugün :-((
Yalnız bir sorunum var, ayakkaplarım uzun mu uzun yolları yürümeme dayanamamış olacaklar herhalde galiba sanırsam, çünkü yanlarından ufak ufak açılmalar başlamışlar :-((
İyi ki ayakkapçılar bizim dükkandan fazlama uzakta değiller ... İlk fırsatta bir çift almalıyım, yoksa yalın ayak yollarda kalmak işten bile değil :-((
Yeri geldi şimdi, geçmiş zamanlarda böyle bir hadise-i cıbıldakiye başıma avdet eylemişti ... Moda Caddesi'nde yolda yürürken yanlardan açılmaya başlayan botlarım eve dönene kadar tabanı gövdeden ayrılmıştı :-(( Eve bu vaziyette nasıl gittiğimi hatırlamıyorum bile ... İşin tuhafı da bu dikişleri patlayan botlarım benim tarihim boyunca giydiğim en sağlam ayakkaplarımdılar :-(( Elbette benle yaşayacak değillerdi ama geldi geçti hayatımdan :-((

Yenisini alınca doğru teraziye geldim tabi, kocaman hafta sıkı bir diet yapmışım, sonucunu merak ediyorum ...
Tartılınca ne göreyim?
88.5
Çok mutluyum şu anda :-)) Çünkü bir itiraf, teraziye yemekten sonra çıktım ... Heyet raporum sanırım iyi ...
Bu gidişle kısa zaman zarfında istediğim hedefi tutturucam demektir :-))
Yuppi ya, yuppi ya, Youppeee !!