Bu Blogda Ara

Sayfalar

18 Eylül 2011

Sabahlama

Biraz önce Metrobüsten indim, yalnızım ve hüzünlüyüm :-((
Eve giderken bazı şimşekler çakmaya başladı beynimde ...Geçenlerde paylaştığım bazı hedeflerle ilgili ...Ama gerçekleşebilmesi elbette kolay değil ...
Önce şu ibne çarşıdan kurtulmam lazım ... Kurtulamazsam ne dersime çalışabilirim, ne de o stressle sınava hazırlanabilirim :-((
 
Saat gecenin ikisi, ama bu saatta bile bilgisayarımı açtım ... İyi ki yarın Pazar :-)) Belki tüm gün yatar uyur dinlenirim ...
Ama bende bir huy var, eğer gerçek anlamda bir terslik olmamışsa hiç bir gün evde oturamam, ne olursa olsun içim kıpır kıpır kaynar, dışarı çıkmak için can atar :-))
İster sabaha kadar ayakta olayım isterse de erken yatayım, hiç fark etmez ...
 
 
Yine bu düşüncelerle açtım YouTube'yi, başladım kafama göre duygusal müzükleri dinlemeye, Candan Abla (Erçetin) sağolsun :-)) Bir şarkı söylüyor insanın tüm duygularını alt üst ediyor, ama tabi bir sürü şarkıcının yaptığı gibi bazı şarkıların da içine etmiş, özellikle son albümündeki eski şarkıları :-((
Yakışmadı açıkçası sana Candan Abla, senin gibi bir müzik öğretmeninden bu kadar kötü bir şarkı beklemezdim ... Eski şarkıların temposu hızlanmış ... Ki ben bir Müzik-Sağır'ım, ben bile anladıysam sizin bile anlamanız lazım :-((


Yine de her şey için teşekür ederim Candan Abla :-))

İşte böyle, bir Cumartesi Akşamım yalnız geçti gitti, malum ki geçen zamanı geri getiremezsiniz, ama gelecek zamanı istediğiniz gibi doldurabilirsiniz :-))
Unutmayın, vakit nakittir, bir tane daha da yoktur şu andan, her an yeganedir ve tektir :-))
Bakalım hayat Pazar günüyle neler çıkartacak karşıma? Bekleyelim görelim :-))