Bu Blogda Ara

Sayfalar

19 Eylül 2011

Sakinim, Sakinsin, Sakin

Pazartesi Sendromu ...
İyi ki bugün yalnızım :-))
Dünkü tüm yaşadıklarımın huzuru ve sevinciyle baş başa :-))
Bir de tabi yeni kitaplar var, sırayla onlar okunmaya başlanacaklar ... Ama ne zaman? Bilmiyorum.

Biliyor musunuz, bugün okullar yeniden açıldılar ... Yaz bitti işte yeniden :-(
Ama bir çok kişi okuluna, arkadaşına, öğretmenine kavuştu :-)
Bana gelince, ben okul hayatını bitireli tam yirmiüç yıl oldu, hatta size bir sır, ben okulu bitirdiğim zaman doğan arkadaşım var şimdi hayatımda :-))
Eee, ne yapalım, kafa kağıtlarımız eskiyor :-(( Zaman durduğu yerde kalmadı, sürekli gittiği için yaşlandık artık :-((

Çarşı yine aynı terane, sabah akşam aynı şeyler ... Elalem paranın belini kırıyor, biz bir taş daha takıp
ceplerimize birer lira daha koymanın peşinseyiz :-((
Emeğimizin karşılığını alsak gam yemiyecem, ama resmen sömürülüyoruz çarşıda ...
Yalnız ben değil, çarşıda çalışan herkes aslinda :-((
Ama bunun böyle olmadığını söyleyenler de var ... Ne diyeyim, ölülerin bir çoğu yaşamayı hak eder, yaşayanların birçoğunun ölmeyi hak ettiği gibi ...
Özellikle sömürüldüklerini kabul etmeyen insanlar bence bu dünyada fazlalık ... Eğer ben de sömürüldüğümü kabul etmiyorsam ben de fazlalığım, ölmem daha iyi bir çaredir ...

Ben sömürülmeye de karşıyım, sömürmeye de ... Herkes hakkını alacak, yoksa bırakıp gitsin burdan, ben dahil ...
-Zaten çarşıdan gitmek için bahane arıyorum-
Kapalıçarşı Artıklarıyla işim olmaz ve olamaz. Kurtulduğum gün bayram ilan edecem :-))