Bu Blogda Ara

Sayfalar

01 Kasım 2009

Evlilik İçin Baskı

Bu sabah çok tuhaf duygularla açıyorum sahnemdeki perdemi, bakıyorum hava çok soğuk, yağmur sel gibi yağmış.
Norminâl şartlarda yaz programı yaparken bugüne Ada koymuşum, nedenini bilmiyorum ama listem hatalı herhâlde galiba sanırsam. Tabi ki istenen her şey gerçekleşmiyor, bakınız bir fırtına neleri değiştirdi? Adaya vaporu işlettirmedi.


Burada bir parantez de sevgili belediyemize açmam lâzım, Botsancı – Ada hattındaki vapor yerine motor koymasını, bunu bilahare yazıcam, şimdilik bu parantezimi kapatıyorum.
Başlığa bakıp da korkmayın, evlenen ben değilim.
Her şeyden önemlisi ekomoni bu kadar tıkırındayken evlenecek kadar akılsız değilim.
Aslında evliliklere karşı olmasam dâhi bu konuda çok acele karar verme taraftarı da değilim.
Tüm bunlara rağmen hayatımın sonuna kadar bekar kalacak da değilim.
Yeri gelmişken etrafımdaki bazı az muhterem çok fazlama şey veren zat-ı şahanatın benim için kız bulma çabalarını ve bulduğu kişiyle evlenmemi istiyenleri gördük ve duydukça içimden kahkahalarla katıla katıla gülmek istemiyor da değilim.


Çünkü eğer onların her dediği gibi olacaksa benim en az bir harem kurmam gerekir, hani Müslümanlık dört karıya kadar müsaade veriyor ya, hesap o hesap işte.
Yani kısaca hukuka ve yasaya karşı gelmek istemiyorum, anladınız onu siz.
Evleniceksem ben evlenicem, siz değil.
Sizinle evlenmiycem, sizin bulduklarınızla veya yakıştırdıklarınızla da değil.
Kendi gönlümün istediği ve doğru kişiyi bulduğumda evlenicem, bu da böyle biline.