Bu Blogda Ara

Sayfalar

14 Ağustos 2021

Büyük Boy Türk Kahvemsi Yummi

 Kahvenin hele de Türk Kahvesi'nin benim hayatımda olmazsa olmazlarımdan biri olduğunu sanırım beni okuyanlar bilirler. Çünkü ben ahanda bu Blog'umu bile Türk Kahvemsi yummilenerek hazırlıyorum.
Mâlum-u âliniz Türk Kahvemsi küçük boy fincanda pişirilir, fazla isteyenler için ise Dabıl Türk Kahvesi hazırlanır ki ölçü olarak iki adet küçük boy fincan kadardır.
Ancak bu sefer yeni keşfettiğim bir mekânda Dabıl olarak istediğim Türk Kahvemsiyi gerçekten çok büyük boy bir fincanda sundular bendenize.


Gördüğünüz gibi o kadar büyük ki Dabıl söylediğim Türk Kahvemsiden pişman oldum ki fincana az geldi diye, ama gelecek sefer işbu mekânı ziyaret ettiğimde Tripıl Türk Kahvemsi söyleyeceğim, belki taştan oyulan fincanın içine konulan muhteviyatı doldurur.
İşbu yeni keşfettiğim mekânın adı Mikel Coffee, yeri de en çok sevdiğim yürüme yolum olan Cadde-i Bağdad ya da sizlerin bildiği Bağdat Caddesi üzerinde, Göztepe yokuşunu aşağıya doğru inerken.