Bu Blogda Ara

Sayfalar

09 Şubat 2021

Sigara Bırakma Günü

Günlük yaşamımızda mevzuat-ı şerif umumiyetle nihayete ermez bizler işbu cihanda yaşamağa devam ettiğimiz müddetçe.
Her ne kadar bu yazdıklarımızı okuyanlar bu cihanda yaşıyor olsalar bile diğer cihandakilerden bir şeyler öğrendik de biz bunları yazıyoruz.
Aslında bendeniz sigaradan nefret ederim, ama bazen kahvenin yanında canım çekmiyor da değil.
Yine de sağlığa oldukça zararlı olduğunu söyleyebilirim, ki zaten artık tabiban-ı cihan da sağlıksız olduğunu buyuruyor.
Bugün günlerden Salı, yıllardan da İkibinyirmibir, aylardan da en kısa ay olan ve en az gün çeken Şubat.


Ben hep matah bir şey olmadığını boşuna söylemiyorum ama madem bu dünyadan hiçbirimiz canlı çıkamayacaksak neden bağzı şeyhlerin zevkini tadını almadan dünya hayatını bitirelim?
Tiryakisi olunmadıktan sonra, yani bugün tüttürülse bir daha akla onbeş gün sonra gelse belki bir şey yapmaz ama günde bir paket içerseniz zamanından önce çökersiniz.
Sigara içenlerin vücutlarındaki kötü değişikliği gösteren resimleri burada paylaşmıyorum çünkü gerçekten çok kötü bir görünüm arz ettiği konusunda inanın bana. Zaten bazılarını sigara aldığınız zaman paketlerin üstlerinde görmektesiniz.


Hazır bugün Dünya Sigarayı Bırakma Günüyken ve birkaç güncük sonra Sevgililer Günü de geliyorken siz de hem kendinize hem de sevgilinize bir iyilik yapın ve şurada beş günlüğüne bile olsa sigaradan uzak durun ki Sevgililer Gününde sevgiliniz sizi daha çekici bulsun.
İnanın bana sigarayı bırakınca zaten güzelsiniz ama daha da güzelleşeceksiniz çünkü yüzünüze kan gelecek.
Ben bilgiçlik taslayayım öğüdümü vereyim, uygulayıp uygulamamak sizlere kalmıştır.
Hepinize sigarasız güzel sağlıklı günler temenni eder ben.