Bu Blogda Ara

Sayfalar

27 Eylül 2018

Nevyork Tayms'tan Kadıköy'e Övgü

Geçenlerde hatırlar mısınız bilmem İstanbul'un Kadıköy ilçe-i şerifi Dünya genelinde önemli bir derece elde ettiğini yazmıştı ben.
Bulmayanlara bağlantı vermeyecek ben bu sefer, siz kendiniz araştırarak bulacaksınız, yok öyle beş köfte üç para. Biraz bilgiye erişmek istiyorsanız yani köfte yemek istiyorsanız kusura bakmayın dolar yükselince beş köfteyi üç paraya satmaktan ben zarar ediyorum, biraz ellerinizi ceplerinize atmak ve beş köfte için altı parayı bana yollamak zorundasınız örneği veya her şeyi devletten beklemeyerek sizin de elinizi kaldırılacak taşın altına sokmanız gerektiğinde olduğu cihetle biraz zahmete girip blogumda araştıracaksınız. Kapiş?


Neyse efenim işbu yukarıdaki fasl-ı fırçadan sonra İncilaz bir dergi hani İlçe-i Kadıköy'ümüzü dünyanın en havalı elli semtinin içine yerleştirmişti ya, bu sefer de Nevyork Tayms adlı bir gazete bizim İlçe-i Kadıköy için "İstanbul'un Öbür Tarafı" başlıklı bir yazı çıktı.
Yazının içeriğini bilmeyiz çünkü biz İncilazca bilmeyiz ama bizim dilimizin döndüğünce Türkçe'ye çevirmeye çalışınca özet olarak "Mükemmel yiyecek renkli sokaklar için yarım milyondan fazla insanın akın ettiği Kadıköy'ü keşfedin" demiş.
Ayrıca "Asgari bütçeyle azami eğlence" ifadesinin de eklendiği adı geçen yazıda Kadıköy'deki kültür ve sanat hayatının hayranlık verici olduğu da belirtildi.


Çok şükür Gök Tanrı Tengri'ye ki köklerimde İlçe-i Kadıköy'ü yerleştiriverdiği için.