Şu kendilerine modacı diyen bazı zevat bakalım daha neler yapacaklar?
Bu sefer de bildiğimiz ve neredeyse tüm bulaşık yıkayanların kullandıkları lâstik eldivenleri biraz uzatıp hayatlarımıza moda diye sokmaya çalışmaktalar.
Üstelik de işbu eldiven-i şerifleri tam binaltıyüzkırkbeş liradan satarak.
Amerika'nın oldukça löküs ama benim gibi büyük bedenli kişilere göre fazlama bir seçeneği bulunmayan Calvin Klein adlı modaevinin Migros'ta sadece on liraya satılan ve pembe renkli olan bulaşık eldivenlerini alıp üzerine kendi logosunu işleyerek ve kolunu da birkaç santimetre uzatarak bir çiftinden yaklaşık binbeşyüz lira kâr etmesini sağlayan sayın ekomonisi tıkırında olan vatandaşlarımız sayesinde daha da zenginleşip semirmekte.
Ne diyelim şimdi? Vatandaşlarımız da akıllarını başlarına taşısınlar ve zaten yükselmekte olan doları daha da değerlendirmesinler.
Ne diyelim şimdi? Vatandaşlarımız da akıllarını başlarına taşısınlar ve zaten yükselmekte olan doları daha da değerlendirmesinler.