Bu Blogda Ara

Sayfalar

18 Ekim 2014

Jack Daniel

Bazen hayatta hiç zevk alamadığınız günler oldu mu?
Kim bilir kaç tane dediğinizi işitir gibiyim.
İşte onun için ara sıra içmek gerek.


Ne yazık ki her zaman gidemiyor ben sinemaya, çünkü film izlemek tek başıma becerebildiğim bir şey değil.
Lâkin sinemaya her gidişimde mutlaka yalnız bırakılmışımdır.
Çünkü hiç kimse benimle sinemaya gelmek istemez, ki bunu da daha önceleri yazdım diye hatırlıyor ben.


Şimdiye kadar hiç içmedim bundan, ama bir gün belki canım ister.
Belki de bu şekli daha güzel gider, ama gelgelelim bunu da paylaşabileceğim hiç kimse yok.


Bizim gibi yalnızları ancak kahve paklar, çünkü kahve salozca sorular sormaz, kahve sizi çok iyi anlar.
Boşuna atalarımız rakı masasında geçmişin, kahve sohbetlerinde geleceğin konuşulduğunu söylememişler.


Hade çekin şereflerinize!
Sağlığa ve sevgiye içiyorum, dilerim siz birileriyle içiyorsunuzdur.
Yalnız da olsanız adımı sayıklayın yeterli.