Bu Blogda Ara

Sayfalar

16 Ekim 2019

Sıpadan Eşşek Olma Tayöm

Niyet etti ben Gusül Abdesti almaya ve Cenabetlikten kurtulmaya.
Hazır birkaç saat sonra Börthdeyim de geliyor, hazır geliyorken beni de biraz temizlesin diyerek neredeyse beş kocaman yıldan beri resmen devamlı müşterisi olduğum Bahçelievler Spa Sauna'ya hem aklanmak temizlenmek paklanmak hem de tartılmak için azimet eyledi ben.
Tabi ilk durağım hemen hamamın terazisi oldu, hiçbir yorum yazmadan ağırlığımın neticesini aşağıdaki resm-i şerifte paylaşıyor ben.


Burada görmüş olduğunuz değerlere en son yirmiikibuçuk yıl önce askerlikteki acemi birliğinden usta birliğine gönderildiğim dağıtım izni zamanları ulaştığımı ve o günden bugüne kadar daima doksan kilonun üzerinde olduğumu bilmem yüzümden ve sözlerimden belli mi gülerken çok mu işveli?
Benim içimde kimler bilir kimlerin ne gibi sırları ve düşünceleri gizli? Ama ne yapsam yapayım bir türlü saklayamam ben sevgimi.
Neyse ben imdı bir Sıpadan Eşşek olayım, siz bana yarın semer vurursunuz nasıl olsa.


Bu kadar sıçak hamam teri ve üzerine de yüzme sonrası insanın karnı da acıkıveriyor tabi, karnı acıkıverince insan hemen bir şeyler yummilenmek ister.
Benim bu akşamki yummim ise Kaşarlı bir Menemen, ama bu Menemen bizim İzmir'in ilçesi olan İlçe-i Menemen değil tabi, yumurta ile yapılan Menemen Yummi.
Aklıma da gelmişken siz de eğer adam gibi yıkanmak ve kafanızı dağıtmak istiyorsanız yolunuzu Bahçelievler Spa Sauna'ya düşürmeye bakın, pişman olmazsınız.
Hemen yanında İnek Bankası mevcut.
Bahçelievler Sıpa Sauna İzzettin Çalışlar Caddesi'nde, İzzettin Çalışlar Caddesi İlçe-i Bakırköy'de, İlçe-i Bakırköy İstanbul'da, İstanbul da Türkiye'de.