Bu Blogda Ara

Sayfalar

15 Ekim 2019

Tulum Modelli Gelinlikler

Korkmayın şimdilik evlenmiyor ben.
Ancak dün akşam Pinterest'te dolanırken moda konusunda bir değişik nesne-i şerif bulunca sizlerle de paylaşayım dedim. Belki yeni bir çığır açılır önümde.


Buradan kilometrelerce uzakta olan İtalya'nın Milan'da bulunan Vittorio Emanuele Alışveriş Merkezinde Berta Modaevi yeni model bir gelinlik tasarlamış.
Günümüze dek alışılagelen gelinliklerden farklı olarak bildiğimiz tulumun üzerine iki kuyruk ekleyerek elbiseyi gelinliğe çevirmiş.
İkibinyirmi yılının yeni Gelinlik modası huzurlarınızda efenim.


Bu da İngiliz gelinlikçi Ronald Joyce'nin Lea Modeli. Yine Berta gibi pantolonlu bir gelinlik üretmiş.
Tören esnasında başa eklenecek olan bir duvakla çok güzel bir kompozisyon çıkaracaktır.


Bu da Lady Tais'in ortaya çıkardığı bir gelinlik.
Hem pantolonlu hem de çok fazla fırfırlı olmadığı için taşıyan şahısta rahatsızlık hissettirmeyecektir.


Bu da Rus Vasilikov Modaevi'nin ürettiği bir model. Diğerlerine nazaran uzun olan kuyruğu yerleri süpürecektir.


Bu da yine İtalyan Diantamo'nun modeli.
Geleneksel gelinliklere benziyor dışarıdan ama iç kısım pantolonlu, ancak paçaları birazcık geniş olsaymış daha güzel olacakmış gibime geliyor.
Siz ne dersiniz? Çünkü giyecek olan sizlersiniz.


Tabi burada birkaç modelini paylaştığım tarzda bir gelinliğin altına ancak Konverse tarzı bir ayakkabı giyilir.
Ben kendim evlenmiyorum, üstelik evlensem bu tarz bir kıyafetim olamaz çünkü kadın değil ben.
Ancak bu yazımda bir öneri sağlamış olmayı diliyorum sizlere.
Yeri gelmişken bir konuyu daha açıklığa kavuşturayım ki gelini nikâh merasiminden önce gelinlikle damadın görmesi o evliliğe uğursuzluk getirir. Bunu da hatırlatmak isterim.