Bu Blogda Ara

Sayfalar

07 Kasım 2012

Kasım'ın Kasveti

Bugün bana kocaman bir kasvet çöktü, Kasım beni fena kasıyor =(((
Nasıl kasmasın ki?


İlk olarak saatler geri alındı, 16:30 sıralarında Güneş etkisini ve ışığını kaybetmeye başlıyor, dolayısıyla işten çıkma saatlerimizde çevre zifiri karanlık ...
Yağmur mevsimi geldi, her dakika şarıl şarıl insanı sırılsıklam ıslatacak derecede ...
Hava serinledi, yazlıkları içeri kaldırıp kışlıkları çıkarmak ve giymek farz-ı ayn oldu.


Şu anda tam bir yazar havası var dışarıda, hani elinde bir fincan sıcak çikolata, önünde bilgisayar, bir de aklında ilham, üstelik bir de boş zamanın olacak, değme o zaman keyfe =)))
Darılmayın ama ben bu Kasım Ayı'nın bir tek Mandalin'ini seviyorum.
Hem söyleyin bana, benim gibi çılgın, gezmeyi seven ve özgürlüğüne düşkün olan ben, kasvetlenmeyeyim de kim kasvetlensin?