Bu Blogda Ara

Sayfalar

07 Kasım 2012

Çarşambadan Cumartesi

Bugün biraz fazla oldum sanırım. Sevgili hanımlar, lütfen beni boğazlamayın, bu yazdıklarım tamamen bilimsel araştırma. Benim çok fazlama suçum yok, İngilizler kaşınıyor bu gereksiz araştırmaları inokta basınla paylaşarak.


Evet, belki kadınların hazırlanmak için uzun zaman aynanın karşısında saatler boyu erkek arkadaşlarını bekletmelerine alışkınız ama bu haber herkesi sonunda pes ettirir.


Çünkü kadınların Cumartesi Geceleri dışarı çıkarken giyecekleri kıyafete karar vermek için taa Çarşamba'dan düşünmeye başlayıp kesin kararlarını en erken Cumartesi Öğle vakti verebildiklerini söylüyor İngiliz bilim adamları bu araştırmanın konusunda.


Blog'uma tekrardan konuk olan sevgili Kylie Ann Minogue'ye sonsuz teşekkürlerimle.
Ben buna fazlama bir yorum ekleyemiyorum, çünkü hâl-i hazırda mevcud bir mevzuat-ı malumiye bize kadınların günde onaltı dakika o günü giyecekleri elbisenin kararını vermek için harcadıklarını beyan etmekte.