Bu Blogda Ara

Sayfalar

09 Kasım 2012

Kahvesiz Kalacağız

Bu sabahın en kötü haberi işte buydu.
Eminim bu kadar okuyucumun hiç biri kahvesiz yaşayamaz. En azından kendi adıma yazmak gerekirse ben günde en az bir bardak kahve içmeliyim. Tiryakisiyim, kahve benim olmazsa olmazım.


Fakat bu sabah gazeteyi açınca İngiltere Birleşik Krallık Botanik Bahçesi'nde görevli bilim adamları hani ikibinyedi yılındaki bir yazımda bir derece bile ısınsak boku yiyeceğimiz küresel ısınmanın yüzünden Arabica Kahve Çekirdeği'nin 2080 yılında tamamen yok olabileceğinden söz etmeye başladıklarını okudum.


Dünyam yıkıldı şu anda, bunalımdayım.
Ben nasıl yaşayacağım kahvesiz? Uykum geldiğinde nasıl uyandıracak bir gıda bulacağım? Fala nasıl bakacağım veya falcılar falıma nasıl bakacaklar?
Hadi bana söyleyin bu vaziyet-i rezilliyeyi nasıl temizleyebilirim?