Bu Blogda Ara

Sayfalar

10 Nisan 2023

Uçak Avı Yummi - Yıllar Sonra

 Bizler vazife uğruna gerekirse üşürüz gerekirse donarız.
Eski zamanlarda bambaşka yerde Kırmızı Kuyruk peşindeydik, imdı Atatürk Havalimanı kapatılınca elimizdeki tek seçenek Sabiha Gökçen Havalimanı kaldı.
Ancak ben Sabiha Gökçen'i daha fazla seviyorum nedense, çünkü kendisi bir butik havalimanı olmak var.
Ama önce Uçak Avı Yummi için müsait bir yere oturmamız gerekiyor.


Bulduğum yerin adı Çınaraltı Közde Kahve, Pendik eski sahil şeridinde iki adet olan bir Kahve Gummilenebilme mekânı.
Diğer kahve gummilendiğim yerlere bakılırsa Türk Kahvemsinin ücreti yine insaflı, çünkü sadece Otuzmilyon Türk Lirasıcık olduğunu söylesem şaşırmayın sakın.


Bugün size uzuzun uçak resimleriyle gözlerinizi yoracak değilim, tek güzel tarafı bugün uçaklar tam Çarşı içinden geçiyor, bana da düğmeye basıp kamerama kaydetmek kalıyor.
Ancak tek farkla, Kırmızı Kuyruk burada bulunmuyor.


Tabi burası bir Fly İnn olmadığı cihetle gelen uçakların plâkalarını okuyabilme şansım yok, uçaklar da yerden en az üçyüz metre yüksekten geçebiliyorlar.
Bu mıntıka Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı'na son yaklaşma ve konma hazırlığı yaptıkları yer olduğunu da ekleyeyim sizlere.


Karşımdaki yolun hemen karşı kaldırımı benim çocukluğumda ve ergenliğimde denizdi, ben buranın doldurulduğu dönemi hatırlıyorum desem şaşırmayın.
Bu konuyu bir başka yazımda anlatacak ben, zira konu şimdilik fazla dağılmamalı.
Haftaya bir Zamanda Yolculuk Dizisinde Pendik semtini anlatabilirim kâlemim döndüğünce.


Benim imdı Çağla Şikel gibi Tostumu yummilenmem gerekiyor, bir zamanlar beni ve birçok kişiye mâlzeme vermişti bu espiri ama fazla derine girmemeliyim.