Bu Blogda Ara

Sayfalar

28 Mart 2023

Kahve Dünyası Zamazan-ı Şerif Zammı

 Bizim memlekette yaşayan vatandaşlarımız iyi bilirler ama bilmek işlerine gelmez.
Her yıl Ramézân-ı Şerif Ayı geldiği zamanlar bütün ürünlere zam yapmak farzdır.
Ancak ne yazık ki bu yıl işbu modaya Kahve Dünyası da dâhil oldu, çünkü sadece üç gün önce gummilendiğim Türk Kahvemsiye bu sefer Üçmilyon ve yanına eklettiğim Dondurmaya da tamı tamına İkimilyonbeşyüzbin Türk Lirasıcık daha fazla ödemek zorunda kaldım.


Bundan çok çok uzun yıllar önce Şehr-İstanbul'a avdet eylediğinde herkesin şartsız şurtsuz bayram ettiği Ramézân-ı Şerif Ayı artıkım eski güzelliklerini içinde barındırmıyor.
Geçen yıl da demişti ben ki Ramézân-ı Şerif Ayı huzura avdet buyurduğu günlerde her satılan ürüne zam yapıp ücretini arttırmak farz-ı ayn olduğunu.


Neyse efenim ben sizlerle bu akşamki gummilendiğim Zamcıklı Türk Kahvemsi'yi paylaşayım ki zaten o kadar da ahım şahım bir hayat yaşamıyorum.
Ortalama bir vatandaş ne yapabiliyorsa benim de bütün yaptığımla hiçbir farkı bulunmuyor.