Bu Blogda Ara

Sayfalar

24 Şubat 2022

Kedi İmanı

Ben bugün kesinlikle ama kesinlikle bir kez daha iman ettim ki bir kahve dükkânının olmazsa olmazı kedidir diye.
İşbu resm-i şerifi çekip Kahve Dünyası'nın güzel kedilerinin bu güzel pozunu ölümsüzleştirdiğimde kediler henüz meşhur olacaklarını tabi ki bilmiyorlardı.


Tabi bir de kedilerden korkan Üçhârfliler vardır, üç adımlık yola bile hususi araba veya ticari taksi isterler ki yeni doğmuş zürafa yavruları gibi paytak paytak yürümeğe çalışırlarken otuz santimlik topuklu ayakkapları dengelerini bozmasın, çünkü mâlum-u âliniz zat-ı şahanelerinin boy gompilekısleri mevcuttur fıtrat hamurlarında.


Üçhârflilik kurallarının en önemlilerinden biri de Türk Kahvemsiyi sevmemeleridir.
Ben belki değil ama kedi taifesi işbu Üçhârflileri benden çok ama çok daha iyi tanırlar ve sevdiklerini ellerinden geldikleri kadar korurlar.


Bir zamanlar bir filmde görmüştü ben ki insanlar birbirlerini gerçekten seviyorlardı, ama dediğim ve yazdığım gibi gerçek sevgi sadece filmlerde kaldı.


Size tavsiyem eğer insanların sevgisizliğinden gına geldiyse ya da sahte geliyorsa benim gibi kedi sevin, hiç olmazsa kedilerin ve köpeklerin sevgileri gerçektir.