Bu Blogda Ara

Sayfalar

06 Aralık 2017

Sağlık İçin İkibin Adım

Aslında millet olarak çok hareketsiziz. Homuni gırtlak yummileniyoruz, pufidi kândil oturuyoruz, tumba yatakta da yatıyoruz. Böyle hayat olmadığını her ne kadar doktorlar söylüyorlarsa dâhi göstermelik birkaç idman hareketleri haricinde fazla bir spor hayatımız pek yok.
Bunun bir sürü nedeni yok değil ama en sonunda çalışkan İngilizler yine boş durmamış ve araştırmışlar, sağlıklı yaşamak için günde en az ikibin adım atılması gerektiğini ortaya çıkartmışlar.


Hadi idman salonlarına aslında tıkırında olan ekomonik nedenlerden ötürü pek gidemiyoruz ama maşallah gökümüzden de otobomili eksik etmiyoruz.
Ben fotbol basketbol oynayalım demiyorum ama yakın mesafeler için en azından yağmur veya karın olmadığı günlerde yürüyerek gidelim diyorum.